واژگونی خودروی سواری در جاده خاوران + عکس

به گزارش حوادث رکنا، ساعت ۲۰ دقیقه ی بامداد روز گذشته رانندگان شاهد واژگونی خودروی سواری در جاده ی خاوران به سمت غرب، نرسیده به سه راه سیمان با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه Incident را اطلاع رسانی کردند. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۶۳، آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۱۵ روانه ی محل حادثه کرد.

عبدالوهاب نجدی فرمانده ی آتش نشانان در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پرشیا پس از انحراف از مسیر اصلی واژگون و سرنشین آن نیز قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بود.

واژگونی خودروی

وی افزود:آتش نشانان با توجه به تاریکی جاده، با نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی به ایمن سازی جاده برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی پرداختند و با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی تمهیدات لازم برای مقابله با بروز هر گونه حادثه آتش سوزی را در نظر گرفتند.

واژگونی خودروی

نجدی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از به حالت اولیه درآوردن خودرو و انتقال به سمت راست جاده و شستشوی محل از بنزین و روغن جاری در سطح، ایمن سازی محل و تحویل به عوامل راهور و نیروی انتظامی حاضر، به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است؛ این حادثه هیچ گونه مصدومی در بر نداشت و علت آن توسط عوامل راهور اعلام خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟