حجم ویدیو: 1.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

ویدئویی که منتشر شده، لحظه تصادف Crash یک خودروی آئودی با یک عابر را در یکی از خیابان های انگلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این عابر پیاده پس از برخورد با خودروی آئودی A3 حدود 30 متر دورتر پرتاب می شود.
"احمد یوسف" 19 ساله در حال عبور از خیابانی در منطقه دربی انگلیس بود که با این خودروی آئودی که با سرعت زیادی در حال حرکت بود، تصادف کرد و دچار جراحت شدید شد. در ویدئویی که منتشر شده، نشان می‌دهد هنگامی که در ساعت 7.30 عصر تاریخ 5 نوامبر 2017 احمد در حال عبور از خیابان بود، پس از تصادف با این خودرو به طرز وحشتناکی به هوا پرتاب شد و در فاصله 30 متری محل حادثه Incident روی زمین در پیاده‌رو فرود آمد.
راننده آئودی که هویتش "حیدر آزاد میرزا" 21 ساله اعلام شده، به جای آنکه توقف کرده و مجروح را به بیمارستان برساند، پا به فرار Escape گذاشت و احمد را در حالی که دچار جراحات شدیدی شده بود، در کف پیاده‌رو رها کرد. ساعاتی بعد پلیس Police این راننده فراری را شناسایی و اقدام به بازداشت او کرد. یکی از عابران پیاده اقدام به یادداشت شماره پلاک خودروی آئودی کرده و سپس آن را در اختیار پلیس قرار داده بود.
جلسه نخست دادگاه رسیدگی به جرم Crime این راننده برگزار شد و او فعلاً تا برگزاری جلسه دوم دادگاه در تاریخ 10 ژانویه سال 2019 باید در بازداشت بماند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟