2 مهمان ویژه در عروسی پولدارترین دختر هند + تصاویر

بیانسه خواننده سرشناس در عروسی دختر ثروتمندترین مرد هندوستان حضور یافته است و گفته می شود که پریانکا چوپرا تازه عروس به همراه همسرش نیز در این جشن حضور داشته اند و همچنین هیلاری کلینتون نیز در این جشن دیده شده است. در ادامه جزئیات عروسی دختر سرشناس هندی و میهمان های ویژه او را در به همراه تصاویری از بیانسه و هیلاری کلینتون در هند را در نیک صالحی مشاهده کنید.

اجرای خواننده سرشناس هالیوود در عروسی دختر میلیاردر هندی

 

اجرای خواننده سرشناس هالیوود در عروسی دختر میلیاردر هندی

بیانسه خواننده آمریکایی در عروسی دختر هندی

از هفته‌ ها پیش شایعاتی مبنی بر اجرای بیانسه در مراسم عروسی دختر موکش امبانی (میلیاردر هندی) در رسانه‌ ها به چاپ رسیده بود اما تا دیروز که بیانسه در هند آفتابی شد کسی این شایعات را باور نمی‌ کرد.

اجرای خواننده سرشناس هالیوود در عروسی دختر میلیاردر هندی

بیانسه خواننده

بیانسه خواننده آمریکایی در هند

بیانسه خواننده

بیانسه روز گذشته در میان استقبال مردم هند وارد این کشور شد و شب گذشته در عروسی دختر موکش امبانی حاضر شد و قطعه “پرفکت” را اجرا کرد.

اجرای بیانسه در مراسم عروسی این دختر هندی برخی از طرفداران این خواننده را شوکه کرد و باعث شد طرفدارانش در توییتر به این اتفاق واکنش نشان دهند.

بیانسه خواننده

عروسی لاکچری دختر پولدارترین مرد هند

بیانسه خواننده

هیلاری کلینتون به همراه عروس هندی و مادرش

موکش امبانی صاحب گران‌ ترین خانه دنیا با ۱۶ طبقه است که این رکورد را در کتاب گینس هم به نام خود ثبت کرده است.

بیانسه خواننده سرشناس و میهمان های عروسی دختر میلیاردر هندی

گفتنی است چهره‌ های سرشناس عرصه‌ های سیاست، اقتصاد و هنر با جت‌ های شخصی خود از چهار گوشه دنیا در فرودگاه اودایپور ایالت راجستان فرود آمده اند تا در جشن اشرافی ازدواج دختر پولدارترین مرد هندوستان شرکت کنند و گفته شده است که هیلاری کلینتون و پریانکا چوپرا و همسر خواننده‌ اش نیک جوناس و آریانا هافینگتن نیز جزوه مهمان های این عروسی بوده اند.

 

کدخبر: 444535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟