حجم ویدیو: 3.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

راننده‌ای که پس از مصرف مشروبات الکلی اقدام به رانندگی در یکی از اتوبان های انگلیس کرده بود صحنه ای وحشتناک را در اتوبان رقم زد. در ویدئویی که توسط پلیس Police " میدلندز غربی " منتشر شده، یک خودروی BMW را با دو چرخ در حال حرکت در اتوبانی شلوغ نشان می‌دهد که لحظاتی بعد پس از منحرف شدن به موانع کنار اتوبان برخورد می کند.

در این ویدئو مشاهده می شود که راننده این خودرو به علت مصرف مشروبات الکلی در اتوبان ام 42 بیرمنگهام، کنترل آن را از دست داد و به شدت به گارد ریل کنار اتوبان برخورد می کند.

در این حادثه Incident که در تاریخ 2 دسامبر حوالی ساعت 8 صبح رخ داد، راننده این خودروی BMW X5 بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد. پس از برخورد خودرو به موانع کنار اتوبان در حالی که از آن دود بلند می شود، دو خودروی پلیس خودرو را محاصره کرده و اقدام به بازداشت راننده می کنند. راننده 24 ساله خودرو پس از بازداشت توسط پلیس تایید کرد که اقدام به رانندگی خطرناک و همچنین بدون داشتن صلاحیت کرده است.

یکی از ماموران پلیس که در این عملیات حضور داشت گفت: "این خودرو به طرز خطرناکی از کنترل خارج شده بود. کنترل خودرو به دلیل مصرف مشروبات الکلی و نداشتن حالت عادی توسط راننده از دست او خارج شده بود."

"جان بوتلر" اضافه کرد: "امیدواریم این پیامی برای همه رانندگان خاطی باشد که پس از مصرف مواد یا مشروبات الکلی اقدام به رانندگی در جاده یا خیابان می کنند. رانندگی با حالت مستی غیرقابل پذیرش خواهد بود و ما کمترین مماشاتی با چنین رانندگانی نخواهیم داشت و اقدام به دستگیری و اعمال قانون Law در مورد آنها خواهیم کرد."

گفتنی است؛ قرار است او در تاریخ 3 ژانویه در دادگاه کرون بیرمنگهام حاضر شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟