معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عصر سه شنبه 13 آذر و به دنبال اختلافات خانوادگی، فردی در شهر کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود، مادر و برادر ناتنی اش پایان داد.پایگاه خبری پلیس Police شامگاه سه شنبه به نقل از سرهنگ 'محمدرضا آمویی' اظهار داشت: این حادثه Incident ساعت 14 بعدازظهر و در شهرک الهیه به دنبال بالا گرفتن اختلافات خانوادگی میان اعضای یک خانواده رخ داد.
وی ادامه داد: در این حادثه جوانی 24 ساله پس از جر و بحث با اعضای خانواده خصوصا مادر 43 ساله و برادر ناتنی 19 ساله اش، با اسلحه ای که در اختیار داشته اقدام به شلیک به سمت آن ها کرده و موجب مرگ هر دو نفرشان شد.
سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: فرد ضارب در ادامه رفتار جنون آمیزش، به سمت خود شلیک و به زندگیش خاتمه داد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، عموم شهروندان به خصوص جوانان را به خویشتن داری دعوت کرد و گفت: راه حل اختلافات خانوادگی هرقدر که بزرگ هم باشد چنین رفتارهایی نیست.
وی در پایان یادآوری کرد: مرکز مشاوره و روانشناسی پلیس کرمانشاه واقع در معاونت اجتماعی استان آماده است تا در طول هفته و در ساعات اداری خدمات مشاوره ای رایگان به عموم شهروندان جهت حل مشکلات آن ها ارائه کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟