سرهنگ عنایت حکمتی فر اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی جهت کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه خودروی وانت پیکان را به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه متوقف و اعمال قانون کردند.

وی افزود: پس از گذشت نیم ساعت از اعمال قانون راننده وانت پیکان و ترک محل، ماموران پلیس راه متوجه می‌شوند یک عدد کیف دستی حاوی ۱۴۱ قطعه اسکناس به مبلغ ۴۰ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال از راننده خودرو جا مانده را پیدا می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران وظیفه شناس با پیگیری‌های فراوان، موفق می‌شوند صاحب کیف را شناسایی کرده و تحویل صاحبش بدهند.

رئیس بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همواره نیروی انتظامی خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌داند، بیان داشت: اهمیت دادن به صحت عمل، درستکاری و امانت داری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مختلف از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و همواره پلیس بر آن است تا با صحت عمل، در راستای ارتقاء اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام‌های هدفمندی را برداشته و همیشه ایام خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد.

سرهنگ حکمتی فر افزود: به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتار‌های اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، این دو مامور وظیفه شناس به نام‌های ستوانیکم علی اصغر مرعشی و ستواندوم محمود اسدزاده توسط سردار انصاری فرمانده انتظامی استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟