مردی در خانه آتشین کاملا سوخت!

مجید خوش رفتارمعاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد اظهار داشت: با اعلام خبر آتش سوزی در خیابان صمدی لباف شهر بجنورد بلافاصله 2 گروه آتش نشانی از ایستگاه مرکزی دوشنبه شب به محل اعزام شدند. وی افزود: در ابتدای امر تصور بر این بود که فقط یک مورد آتش سوزی رخ داده اما، بعد از مهار آتش و تخلیه دود، جسد مردی در درون اتاقک نگهبانی کشف شد. خوش رفتار اظهار داشت: این پیرمرد نگهبان یک ساختمان نوساز بوده که به علت گازگرفتگی، اتاقک دچار حریق شده و می سوزد. وی گفت: علت این حادثه Incident نشت گاز در نتیجه استفاده از حرارت گاز پیک نیک بوده به طوری که فرد مورد نظر دچار گازگرفتگی می شود.وی افزود: بعد از گازگرفتگی این شخص، آب کتری هم که روی پیک نیک بوده تمام شده و ذوب می شود و در نتیجه افتادن تکه های ذوب شده کتری بر روی فرش، اتاقک دچار آتش سوزی می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به بروز حوادث Accidents گازگرفتگی در فصول سرد سال، به شهروندان توصیه می شود در صورت استراحت در چادر و مکان هایی که از پیک نیک برای گرم کردن استفاده می شود حتما منافذی را برای خروج گاز و رفت و آمد جریان هوا در نظر بگیرند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

سحرگاه روز دوشنبه هم کشاورز 35 ساله ای در مزرعه پیاز روستای کلاغ آشیان بجنورد به دلیل استفاده از پیک نیک برای گرم کردن چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی می شود که پس از آن بر اثر ایجاد یک جرقه کوچک و آتش گرفتن چادر، می سوزد.

پنج ایستگاه آتش نشانی با 87 آتش نشان در شهر 210 هزار نفری بجنورد استقرار دارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟