به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان با بیان این خبر گفت : با اعلام حادثه Incident انفجار و آتش سوزی در بلوار دانشگاه به سامانه 125 بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه یک به محل اعزام شدند .

حسینی اظهار داشت : این حادثه زمانی رخ داد که این همشهری عزیز برای افروختن زغال داخل منقل در داخل حیاط بر روی آن بنزین پاشیده بود و به محض کشیدن کبریت بخارات بنزین جمع شده در محل دچار یک کپ انفجاری شد و آتش گرفت و به سرعت به ظرف بنزین رسید . متاسفانه تلاش این فرد برای خاموش کردن آتش با شیلنگ آب موجب گیر افتادن خود او در سرویس بهداشتی شد و شدت حرارت موجب سوختگی سطحی در صورت وی شد .

ایشان در ادامه گفت : آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل آتش را خاموش کردند و با هماهنگی ستاد فرماندهی اورژانس 115 نیز در محل حضور یافت و مصدو را به بیمارستان انتقال داد .

شهروندان عزیز : برای افروختن آتش به هیچ عنوان از مایعات قابل اشتعال استفاده نکنید و به جای آن از چند تکه روزنامه و کاغذ باطله می توانید استفاده نمایید .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟