اکبر مداحی با بیان اینکه برخورد یک دستگاه پژو، وانت پیکان و موتورسیکلت در محور فهرج -ریگان حوالی برج‌اکرم، 2 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت، اظهار داشت: علت این حادثه Incident بی‌توجهی راننده سواری پژو و تجاوز Rape به چپ بود.

فرمانده پلیس Police راه ریگان – ایرانشهر با اشاره به اینکه در این حادثه راکب و سرنشین موتورسیکلت جان باختند، بیان داشت: راکبان موتورسیکلت از رانندگی با موتورسیکلت فاقد چراغ جلو و خطر عقب خودداری و از کلاه ایمنی استفاده کنند.

شهرستان فهرج با داشتن دو جاده ترانزیتی فهرج - زاهدان و ‌فهرج - چابهار از داشتن پلیس راه محروم است این در حالی است که محورهای این شهرستان پرترددترین محورها در استان کرمان محسوب می‌شوند و باید از شهرستان ریگان برای کنترل محورهای این شهرستان اعزام شوند و وجود پلیس راه در این شهرستان می‌تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته باشد.

شهرستان فهرج در حالی این روزها از داشتن پلیس راه محروم است که در چند سال گذشته یک پلیس راه حوالی روستای برج‌اکرم در محور فهرج - چابهار راه‌اندازی شد و پس از مدتی پلیس این شهرستان به مکانی دیگر در شهرستان دیگر انتقال پیدا کرد.

طی دو روز گذشته نیز در محور فهرج - زاهدان شاهد برخورد دو دستگاه پراید بودیم که در آن حادثه نیز دو نفر جان باختند و 4 نفر مجروح شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟