8 دانش‌آموز از بیمارستان مرخص شدند/ یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه

محمود معزی اظهار کرد: روز گذشته 9 دانش آموز مربوط به حادثه Incident واژگونی مینی بوس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند. پنج نفر از دانش آموزان که درمان آنها به صورت سرپایی انجام شد و احتیاج به بستری شدن نداشند ولی بررسی های کامل دیشب برای آنها انجام شد.

وی افزود: دو نفر از دانش آموزان به دلیل اینکه نیاز به بررسی شکستگی فک و بینی داشتند دیشب به تشخیص پزشکان به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز که مرکز تخصصی گوش و حلق و بینی است، منتقل شدند. برای دانش آموزانی که شکستگی فک و بینی دارند امروز به صورت سرپایی بینی و فک گچ گرفته شد و مرخص شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه 8 نفر از دانش آموزان منتقل شده به اهواز مرخص شدند، تصریح کرد: یکی از دانش آموزان هم که وضعیت وخیمی داشت و دچار شکستگی جمجمه شده بود دیشب مورد عمل جراحی قرار گرفت. پزشکان در حال حاضر از وضعیت رو به بهبود این بیمار خبر می دهند و تا هفته آینده به بخش منتقل می‌شود.

معزی با بیان اینکه وضعیت عمومی راننده مینی بوس هم خوب است، گفت: از طرف آموزش و پرورش چهار سوئیت در خانه معلم اهواز در اختیار خانواده دانش آموزان قرار گرفت که شب را استراحت کنند.

وی افزود: مینی بوس واژگون شده سرویس مدرسه یک هنرستان و یک دبیرستان به نام‌های شهید دوستی و امیرکبیر بود که در راه بازگشت از مدرسه به دلیل بارندگی و لغزنده بودن جاده دچار انحراف و واژگونی شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟