عزیزی مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی گزارش مبنی بر گیر افتادن شخصی در ارتفاعات پارک شرقی طاقبستان تیم امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بعد از عملیاتی دو ساعته این فرد که در ارتفاع 20 متری روی دیواره ارتفاعات پارک شرقی طاقبستان گیر افتاده بود نجات یافت.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: فرد آسیب دیده توسط تیم واکنش سریع هلال احمر به پایین ارتفاعات منتقل شد.

عزیزی ادامه داد: در حادثه Incident دیگری در روز جمعه 13 مهرماه جوان 27 ساله که در ارتفاع 200 متری گیر افتاده بود توسط نیروهای امدادی نجات یافت.

وی افزود: این جوان 27 ساله در هرسین کوه گوره در ارتفاع 200متر دچار اسیب دیدگی شد و نیروهای امدادی پایگاه هرسین او را به سطح زمین انتقال دادند.

عزیزی گفت: افرادی که به کوهنوردی اقدام می کنند باید نسبت به مسیر آشنایی کامل داشته باشند و از تجهیزات مناسب استفاده کنند و هم چنین بهتر است به جای کوهنوردی فردی با گروه های کوهنوردی این ورزش Sport مفرح را انجام دهند تا شاهد وقوع حوادث Accidents تلخ نباشیم.

عزیزی هم چنین از وقوع یک حادثه رانندگی خبر داد و گفت: متاسفانه ترکیدن لاستیک جلو خودرو پراید منجر به واژگونی و زخمی شدن راننده شد.

وی گفت: نیروهای امدادی پایگاه خسرو اباد در پی گزارش مردمی به منطقه حادثه در محور سنقر همدان اعزام شدند و کار امدادر سانی به مصدوم حادثه دیده را انجام دادند.

عزیزی به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی توجه به سرعت مطمئنه می تواند از وقوع بیشتر رانندگی ها جلوگیری کند و سرعت زیاد عامل اصلی تصادفات رانندگی است .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

کدخبر: 422601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟