حجم ویدیو: 5.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

صداى تصاویر در برخى مواقع  قطع شده است.

گفته می شود که یکى از مسافران، به خانمى که از دید او بدحجاب بوده است تذکراتى داده و در نهایت منجر به درگیرى بین مسافران شده است.

موارد این چنینى بایستى در بیرون از هواپیما رسیدگى و حل و فصل شود و از اینرو فرد شاکى به بیرون از هواپیما راهنمایی شد تا امنیت پرواز برقرار گردد.

توضیحات یکى از مسافران ، راجع به پرواز تهران-کرمان "روز بیست و پنجم شهریور ساعت هشت و ده دقیقه که نیم ساعت هم تاخیر داشت و با درگیرى یکى از مسافران مرد با یک خانم بر سر مسئله حجاب همراه بود:

هواپیما در هلدینگ باند بود و من مسافر اون پرواز بودم آن آقا را به بیزنس کلاس نبردند بلکه آوردند کنار درب L2 نشاندند کنار امنیت پرواز.

اتفاقا امنیت خیلی باهاش برخورد کردند که نظم پرواز را برهم زده بود و پرواز هم باید انجام می شد چون در آن پرواز ما پنج پیکر شهید داشتیم که در کرمان منتظر انها بودند.

خواستم اطلاع بدم خدمتتون که مردم ما اینطور قضاوت Judgment نکنند و ادعا نکنند که مسافر در قسمت بیزنس رفته است. حتی زمان نشستن برای اینکه درگیری پیش نیاید شخص را به جلو بردند تا جداگانه پیاده شود و مورد بررسی گردد.

بعد از نشستن پرواز، امنیت تا یک ساعت درگیر این مسئله بود.

به محض لندینگ، امنیت آن مرد را به جلو برد و با مسافرهای بیزینس پیاده کرد چون آن خانوم داشت به سمت جلو مى آمد که دوباره درگیر بشوند.برای همین بعضی ها فکر کردند در بیزنس نشسته است. بعد از آن، در سالن من می دیدم که امنیت شدیداً درگیر این مسئله بود و کروی پرواز کاری از دستشان بر نمی آمد چون به محض اینکه آن شخص به جلو هدایت شد، پرواز در آرامش کامل قرار گرفت.

این اتفاق لحظه ای رخ افتاد که هواپیما چاره ای جز پرواز نداشت و احتمالاً تذکر این آقا هم به این جهت بوده که توی پرواز شهید داریم و حرمت را حفظ کنید. ولی خوب رفتارشان فراتر از تذکر بود و تقریباً برخورد فیزیکى بود که در شأن شخص نبود.

در کل هواپیمایی ماهان در این مسئله به هیچ وجه مقصر نبود چون همه مهماندران در موقعیت خودشان نشسته بودند و آماده تیک اف بودند که یکدفعه صدای جیغ شنیدند ولی با تدبیر به موقع و درست، کل پرواز با آرامش کامل صورت گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی پلیس مهربان راز پستی بلندی های زیر لباس دختر 4 ساله را فهمید + عکس

پیرزن فضول محله دستگیر شد + فیلم و عکس

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

بلایی که دندانپزشک زن قلابی بر سر مرد 47 ساله آورد +عکس

مرگ دلخراش 4 عضوی یک خانواده در سرپل ذهاب

درگیری مسلحانه در یک پمپ بنزین + فیلم

شوهرم را لخت در کنار دوست صمیمی ام در اتاق خواب دیدم / روز تولد شوهرم بود!

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

رفتار بی رحمانه مادری با پسر بازیگوشش+ فیلم

بلای شوم بر سر پسر 4 ساله مشهدی در تاریکی جاده! / مرد فرار کرد

مرگ دردناک یک مرد هنگام فرار از آتش طبقه هفتم + فیلم

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

 

کدخبر: 417815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟