به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه میلاد امام رضا (ع) علاوه بر اقدامات خدام آستان قدس در راستای آزادی Freedom ۸۰ زندانی Prisoner غیرعمد استان خراسان‌رضوی، امکان واریز وجوهات و نذورات نیکوکاران در سامانه‌های پرداختی حرم مطهر فعال که از این محل تا کنون زمینه آزادی تعدادی از بدهکاران غیربزهکار تامین شده است.

امسال ستاد دیه استان خراسان رضوی با مشارکت معاونت اماکن متبرکه، اداره کفشداران، مدیریت امور خدام و معاونت تبلیغات آستان قدس، با محوریت اخذ گذشت از شکات خصوصی و فراهم نمودن زمینه آزادی جمعی از زندانیان سرپرست خانواده دوازدهمین دوره طرح «یا ضامن آهو» را در سطح ندامتگاه این استان برگزار کرده و در روز‌های باقیمانده از دهه کرامت آیین‌های آزادی را برگزار خواهد کرد.

آزادی ۴۰ محکوم غیرعمد زندان Prison مرکزی مشهد

براساس این گزارش، فردا عصر (یکم مرداد) طبق جدول تعیین شده علاوه بر برنامه‌هایی که در برخی از زندان‌های سطح استان برگزار خواهد شد، آیین آزادی ۴۰ زندانی ندامتگاه وکیل‌آباد در مرکز استان با حضور سید اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور، سید مرتضی بختیاری رییس هیات امناء ستاد دیه کشور و قائم مقام آستان قدس رضوی، رییس کل دادگستری استان، دادستان، شهردار و جمعی از خدام آستان مطهر حضرت ثامن برگزار خواهد شد.

در این مراسم ۴۰ بدهکار دیه و مالی با مجموع بدهی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی مراسمی با مشایعت خادمان رضوی از بند آزاد و به آغوش خانواده‌های خود باز خواهند گشت.

گفتنی است، در شب میلاد امام رضا (ع) نیز طی مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی ضمن پخش نماهنگی از تلاش‌های حبس‌زدا خادمان حرم در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گزارشی از وضعیت ۷۲۷ زندانی غیرعمد استان برای زائران و مجاوران صحن مطهر قرائت خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / شلیک مرگ به امام جماعت یک مسجد + عکس

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

تنها پرنده‌ای که انسان را شکار می‌کند! +عکس

تجاوز به پانته آ در حمام خانه شان +عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

قرار نوعروس بی حیا با پسر جوان لو رفت / از 14 سالگی با نادر بودم!

تجاوز به یک خانم پرستار در هتل

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا پلیس را شوکه کرد

این دختر 33 ساله تحت سلطه شیطان بود! +عکس

گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! + فیلم

جراحی زیبایی یک زن برای دفن شدن با چهره زبیا هنگام مرگ+عکس

این زن از یک روح باردار شد! +عکس

مردی در روز زن نامزدش را کشت و خونش را مکید+عکس

 

کدخبر: 399946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟