به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مهراب بهنام مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب فارس اظهار کرد: با توجه به کنترل روزانه کیفیت آب شبکه آبرسانی سپیدان و میزان استاندارد کلر باقی مانده در آب، شهروندان می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب آشامیدنی شبکه آبرسانی شهر استفاده کنند.

وی ادامه داد:در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال آلودگی آب آشامیدنی شبکه توزیع شهر اردکان در اواخر چهارشنبه هفته گذشته، نسبت به اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه و به جهت افزایش ضریب اطمینان نسبت به اضافه کردن تجهیزات گندزدایی آب اقدام شد.

بهنام گفت: طی بررسی‌های به عمل آمده شبکه آب سپیدان روزانه از نظر عوامل کیفی آب تحت کنترل است و سلامت میکروبی چشمه سپیدان یکی از منابع تأمین آب آشامیدنی این شهر تضمین شده است و در حال حاضر نیز آب این چشمه کاملا سالم، بهداشتی و قابل نوشیدن است.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای فارس گفت: طبق اعلام رسمی آزمایشگاه معتبر ثالث، نمونه‌های آزمایش شده از شبکه آب آشامیدنی شهر سپیدان در اواخر چهارشنبه هفته گذشته و روز‌های بعد بدون هرگونه آلودگی بوده است.

از چهارشنبه هفته گذشته (۱۵ فروردین) تا شنبه ۱۸ فروردین بیش از ۷۰۰ نفر با علائم مسمومیت (اسهال، استفراغ، تهوع و سرگیجه) به مراکز درمانی سپیدان مراجعه کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟