۱۸ کشته و ده‌ها زخمی بر اثر حادثه رانندگی در تایلند

به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اثر خارج شدن یک اتوبوس از جاده و برخورد آن با یک درخت در شمال شرق تایلند، دست‌کم 18 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. این حادثه Incident چهارشنبه شب در استان فقیر و دور افتاده ایسان روی داد. اتوبوس بر اثر برخورد با درخت از وسط دو نیم شد. این اتوبوس حامل حدود پنجاه شهروند تایلندی بود که از تعطیلات باز می گشتند.

یکی از مسئولان فوریت‌های استان ایسان که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: «آماری که تاکنون اعلام شده است 18 کشته است: 12 زن، پنج مرد و یک کودک.» این منبع افزود 28 نفر نیز در بیمارستان بستری شدند که حال حدود 10 نفر از آنان وخیم است.

یکی از مسئولان پلیس Police شهر اودومساپ که در نزدیکی محل حادثه واقع است، به خبرگزاری فرانسه گفت: «به نظر می رسد بریده شدن ترمز اتوبوس در سراشیبی جاده علت حادثه است.»

هر سال حدود 24 هزار نفر در جاده‌های تایلند جان خود را از دست می دهند. بر اساس مطالعه سازمان جهانی بهداشت در سال 2015، تایلند در زمینه مرگ و میر ناشی از تصادفات پس از لیبی در جایگاه دوم قرار داشت.

دولت‌های تایلند اعم از نظامی و غیرنظامی قول داده اند تدابیری برای محدود کردن تعداد تصادفات اتخاذ کنند که تاکنون به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده‌اند.

ماه نوامبر 13 تبعه میانماری در پی آتش گرفتن خودروی حامل آنها به علت برخورد با یک کامیون در مرکز تایلند، کشته شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟