به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، گزارش‌ها حاکی است شب چهارشنبه یک بمب دست‌ساز در دفتر یک حزب راست‌گرای افراطی ایتالیا در شهر ترنتو واقع در شمال ایتالیا منفجر شد.
این انفجار موجب آسیب دیدن ورودی این ساختمان و نیز شکستن شیشه‌ها شد. افراد مهاجم بر دیوار دفتر این حزب نوشته اند: «تنها صدای صحیح، مبارزه ابدی با فاشیسم است.»
نماینده حزب کازاپاوند ایتالیا در واکنش به این انفجار اعلام کرد: «این اقدام دیگری از جانب افرادی بود که راهکار جدیدی را برای پیشنهاد کردن در اختیار ندارند. این انفجار باید فعالیت‌های ما را مختل می‌کرد؛ اما این اتفاق رخ نخواهد داد.» وی در ادامه افزود چهار سال گذشته نیز حمله‌ای مشابه رخ داده بود.
نیروهای پلیس Police مبارزه با تروریسم ایتالیا در صحنه این حادثه Incidentحضور یافته اند. بازرسان در حال حاضر در حال بررسی احتمال دست داشتن فعالان چپ‌گرای افراطی در انجام این حمله هستند.
حزب کازاپاوند ایتالیا به ابراز عقاید ناسیونالسیت افراطی مشهور است. نام این حزب، از نام «ازرا پاوند»، شاعر آمریکایی که از آدولف هیتلر و بنیتو موسولینی حمایت می‌کرد، گرفته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟