به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با بیان اینکه آتش سوزی از بامداد امروز یکشنبه ۱۰ دی در ارتفاعات جنگلی منطقه " رزکه " مسیر خروجی آمل به تهران در جاده هراز آغاز شده است گفت: به علت سخت گذر و صخره‌ای بودن محل آتش سوزی، تاکنون ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیز داری و چوب وکاغذ این شهرستان موفق به حضور در محل آتش سوزی نشدند.
نعمت اله کوهستانی تعداد نیرو‌ها اعزامی به محل آتش سوزی را بیش از ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: هم اکنون در ۳ نقطه دود ناشی از آتش سوزی منطقه " رزکه " مشاهده شده و احتمال گستردگی آتش وجود دارد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان آمل گونه‌های جنگلی بخش امامزاده عبداله این شهرستان را آزاد، راش وبلوط است عنوان کرد و گفت: هنوز میزان دقیقی از وسعت منطقه آتش سوزی در دست نبوده و امکان اعزام ماشین آلات آتش نشانی به این محل آتش وجود نداشته و فقط با اعزام بالگرد هوایی برای اطفای آتش می‌توان از گستردگی دامنه آتش سوزی جلوگیری کرد.
نعمت اله کوهستانی با بیان اینکه علت دقیق آتش سوزی در جنگل‌های این بخش هنوز مشخص نشده است افزود: افزایش ناخواسته دمای هوا در روز‌های اخیر، وجود برگ‌های خشک در جنگل و بی توجهی گردشگران و افرادی که پس از روش کردن آتش نسبت به خاموشی آن سهل انگاری می‌کنند در آتش سوزی‌های اخیر جنگل‌های شهرستان آمل تاثیر زیادی داشته است.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل که دیشب از مهار آتش سوزی در ارتفاعات جنگلی منطقه ' کلرد ' بخش امامزاده عبدالله واقع در ۲۲ کیلومتری خروجی آمل به سمت جاده هراز خبر داده بود گفت: بر اثر این آتش سوزی بیش از یک هکتار از جنگل‌های این بخش تخریب و درآتش سوخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عقد نوعروس را باطل کردند و رقیه 30 شب صیغه اعضای محکمه شد + عکس

3 مرد به خاطر انجام فعل حرام در اتاق یک هتل مشهد دستگیر شدند + عکس

تجاوز فرزین 30 ساله به کلفت جوان در غرب تهران

تولد 3 قلوهای عجیب در دو روز + عکس

پدر دختر همسایه برایمان پاپوش درست کرده! / این 2 پسر، دخترم را به خانه شان برده و ..!

شاید محمد شلوارش دو تا شده بود که یکدفعه غیب اش می زد / عروس باردار و ترس از تاریکی و جن!

مرد آرایشگر گوش مشتری نافرمانش را برید! + عکس

لبخند زندگی به «یسنا» دختر 2 ساله هرمزگانی + عکس

زنم با دزد ناموس قرار گذاشته بود و ..! / فرزاد وقتی رسید امان نداد! + عکس

زن خائن با پسر 14 ساله ارتباط شوم داشت تا اینکه شوهرش فهمید و ..! + عکس

حمله وحشیانه مرد خشن به زن باردار + عکس

مرده ای که پس از 7 ماه زنده شد! +عکس

اقدام شرم آور مادر یک کودک دبستانی / ناظم فهمید و نازنین را اخراج کرد

کدخبر: 342393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟