عباس 14 ساله از جدال با 6 گرگ گرسنه گفت / 8 ساعت زوزه و چشمان براق مرا محاصره کرده بود + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با سرد شدن هوا پدر و پسر فریمانی تصمیم گرفتند که گوسفندان خود را برای قشلاق راهی کنند، اما تمامی چوپان ها برای همین کار راهی کوهستان شدند و این پدر و پسر خودشان مجبور شدند که گوسفندان را همراهی کنند.

نجات در کوهستان
صبح روز چهارشنبه راهی کوهستان های فریمان شدند اما مسیر را اشتباه رفتند و در دل کوهستان گم شدند، پدر با یکی از دوستان خود تماس گرفت و ماجرا را با او در میان گذاشت، در همین هنگام که خورشید غروب و مهتاب رخ نمایان کرده بود الاغ گله گم شد، پدر به دنبال الاغ رفت و عباس با گله تنها ماند، در همین هنگام سر و کله گرگ ها پیدا شد.

نجات در کوهستان
عباس 14 ساله در مورد آن لحظات به خبرنگار حوادث رکنا گفت: همزمان با رفتن پدرم سر و کله شش گرگ پیدا شد و به سمت گله حمله کردند، من نیز با چوبی که در دست داشتم به سمت آن ها رفتم و با آن ها به مبارزه پرداختم و آن ها را فراری دادم. پس از اینکه گرگ ها فرار Escape کردند پدرم نیز بازگشت.
اصغر، پدر عباس در گفتگو با خبرنگار رکنا بیان کرد: پس از اینکه به سمت گله بازگشتم با دوست خود تماس گرفتم و قرار شد باهم در جایی قرار بگذاریم، گله را به راه انداختیم و راهی شدیم اما حوالی ساعت 10 شب عباس در سیاهی شب راه را گم کرد و از هم جدا شدیم. گوشی موبایل من نیز دست عباس ماند و من هیچ راه ارتباطی نداشتم.

نجات در کوهستان
وی ادامه داد: در همین هنگام گرگ ها بار دیگر حمله کردند و من آن ها را فراری دادم سپس آتش روشن کردم که هم گرگ ها فرار کنند و هم عباس بتواند مرا پیدا کند.
اصغر گفت: ساعت چهار یا پنج صبح بود که متوجه حضور نیروهای هلال احمر و مردمی شدم که در حال بالارفتن از کوه بودند، در ابتدا تصور کردم که آن ها عباس را پیدا کردند و اکنون به دنبال من می گردند اما زمانی که به آن ها رسیدم فهمیدم که از عباس خبری نیست.
در ادامه این ماجرای عجیب، عباس گفت: پس از اینکه از پدرم جدا شدم، با چراغ قوه ای که در دست داشتم به هر سمتی که تصور می کردم گله آنجاست می رفتم اما نشانی از پدرم و گله نبود، تا اینکه چند ساعت بعد نیروهای هلال احمر با من تماس گرفتند و از آن به بعد هر پنج دقیقه یک بار با من تماس می گرفتند و به من دلداری می دادند.

نجات در کوهستان
وی ادامه داد: در دل سیاهی شب در حالی که صدای گرگ ها سکوت شب را می شکست، 8 ساعت زوزه و چشمان براق مرا محاصره کرده بود، در حال قدم زدن بودم که ناگهان زمین خوردم و چراغ قوه ام از ارتفاع سقوط Fall کرد و از بین رفت. دیگر هیچ چیز را نمی دیدم و همه جا تاریک بود. هوا بسیار سرد بود و برای اینکه در سرمای هوا یخ نزنم راه می رفتم، کم کم هوا به سمت روشنایی رفت، و من جایگاه استقرار یک گله را پیدا کردم و همانجا ماندم.
نامی، مسئول تیم امداد و نجات اعزامی در گفتگو با رکنا در مورد عملیات جستجو گفت: ساعت 12 شب بود که دوست پدر عباس با هلال احمر تماس گرفت و ماجرای گم شدن پسر نوجوان را به هلال احمر گفت، بلافاصله به محل حادثه Incident اعزام شدیم و در قالب دو تیم از دو ناحیه به جستجو پرداختیم، و تا انتهای چین کلاغ رفتیم اما خبری از این پدر و پسر نبود، مشغول رد زنی بودیم که ناگهان متوجه بوته هایی شدیم که به آتش کشیده شده بود، نزدیک تر که شدیم متوجه حضور گله و پدر عباس شدیم.

نجات در کوهستان
مسئول تیم امداد و نجات در ادامه گفت: به منظور اینکه گرگ ها بترسند و گمشده صدای اسلحه را بشنوند با تفنگ تک لولی که یکی از محلی ها به همراه داشت چندین گلوله شلیک کردیم، از لیزر دوربرد نیز استفاده کردیم تا از حمله احتمالی حیوانات وحشی جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: جستجوها را ادامه دادیم تا اینکه به سمت روستای دم روباه متوجه حضور عباس در محل استقرار گله ها شدیم، او در کوهستان 40 کیلومتر را راه رفت بود و زمانی که ما او را پیدا کردیم بی حال و دچار خستگی شدید بود.
عباس نیز به رکنا گفت: تاکنون در عمر خود چنین ترسی را تجربه نکرده بودم اما با دلداری های نیروهای هلال احمر مطمئن بودم که مرا پیدا خواهند کرد. در این حادثه دو گوسفند تلف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه مرد شیاد برای روحانیان و مداحان معروف کشور

این زن تهرانی همزمان 2شوهر داشت!

عکسی از جسد یک زن که توسط شوهرش در پاسداران سلاخی شد + تصویر تکاندهنده

7 زن مشهدی در دام کثیف 2 جوان خیابانی + عکس

ورود ناگهانی مار پیتون غول پیکر به دانشگاه! +فیلم وحشتناک

خواننده معروف موسیقی سنتی در حادثه رانندگی درگذشت

برهنه کردن زنان و مردان ایرانی در برابر یکدیگر در فرودگاه بلگراد

تجاوز کلاهبردار 52 میلیارد تومانی به 5 دختر تهرانی / او هر بلایی خواست سر این دختران آورد + فیلم و عکس

شایان با فیلم که از من در باغ گرفته بود مدام با تهدید مرا به خانه اش می برد و ..!

بلایی که سر زن باردار در برابر دوربین مداربسته آمد

تجاوز به دختر زیبای مو سیاه در حیاط خلوت + عکس

مرد خشن زنش را در برابر پمپ بنزین پاسداران تهران با چاقو کشت!

دختربچه خرمشهری بعد از 6 سال در خانه زن و مرد تهران پیدا شد + عکس

خانم دکتر تهرانی در رختکن بیمارستان شوکه شد

مرگ سرباز وظیفه با شلیک گلوله در بیمارستان بقیه الله تهران

اعدام به خاطر ارتباط پنهانی با جمیله 70 ساله / دادگاه تهران حکم داد + عکس

قتل یک دختر به خاطر نپوشیدن لباس خواب

 

کدخبر: 335599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟