این حادثه Incident ساعت 22:35 شب گذشته در خیابان کارگر شمالی، حوالی میدان انقلاب رخ داد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 40، 118 و گروه امداد و نجات 9 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی و بالابر هیدرولیکی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت محل حادثه حرکت کردند.

به گفته رحیم سلیمی فر، افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، در قسمت حیاط یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، اتاق 40 متر مربعی با سقف کاذب و مملو از انواع مواد غذایی، به علت نامعلومی آتش گرفت.

وی با اشاره به احتمال سرایت آتش به واحدهای مسکونی، گفت: بنا به اظهار شاهدان، دو نفر از ساکنان در داخل ساختمان که دود غلیظی همه راهروها را فرا گرفته بود، محبوس شده بودند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن سازی، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

به گزارش پایگاه خبری 125، سلیمی فر خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و بعد از جستجو در گوشه و کنار ساختمان، دو نفر مرد 31 و 43 ساله که در میان دود غلیظ در طبقه اول گرفتار شده بودند را به خارج از ساختمان انتقال دادند.

وی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش نشانان در پایان عملیات خود پس از مهار کامل آتش سوزی، اجناس سوخته را از محل حادثه خارج کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 332753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟