محمد شریعتی در اصفهان اظهار کرد: ساعت 23:57 دقیقه و بعد از دقایقی بارندگی، خبر واژگونی تریلر به سامانه 125 اعلام شد و پس از آن بلافاصله ستاد فرماندهی اکیپ‌های عملیاتی سه ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه و دو خودروی جرثقیل و خودروی نجات و همچنین افسر کشیک وقت آتشبار دوم موسوی را به محل حادثه Incident اعزام کرد.

وی افزود: در یک عملیات پیچیده و تخصصی در شرایط جوی نامناسب پس از یک ساعت تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان و برش قسمتی از کابین خودرو و با استفاده از دو دستگاه جرثقیل هر دو سرنشین از میان آهن‌پاره‌ها بیرون کشیده شدند اما هر دو سرنشین علی‌رغم احیای عوامل اورژانس حاضر در محل، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علاوه بر اورژانس عوامل انتظامی نیز در این حادثه حضور داشتند، گفت: تریلر هنگام واژگونی با شبکه برق فشارقوی برخورد و سیم‌های برق پس از قطع شدن روی کابین خودرو در شرایط بارندگی دیشب قرار می‌گیرد و همین امر علت حضور عوامل حوادث Accidents برق جهت پیشگیری از حوادث ثانویه در محل حادثه بود.

وی در مورد علت این سانحه رانندگی عنوان کرد: هرچند علت اصلی توسط کارشناسان پلیس Police راهور اعلام خواهد شد اما عدم شرایط جوی مناسب و لغزندگی جاده، عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، سبقت، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم از عمده‌ترین علل بروز چنین حوادثی خصوصاً در شرایط جوی نامناسب است.

شریعتی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و لغزندگی جاده‌ها عنوان کرد: همواره شاهد این‌گونه حوادث تلخ خصوصاً پس از اولین باران پاییزی هستیم که بر اثر آن تعدادی از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند.

وی در پایان توصیه کرد: رانندگان محترم به توصیه‌های ایمنی در شرایط مختلف آب و هوایی توجه کامل داشته باشند تا کمتر شاهد چنین حوادث و عواقب بعدی آن باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت مهران در یوتیوب برای اخاذی+ عکس

بلایی که 2 مرد بر سر بیوه 16 ساله در خانه باغ مرند آوردند / فریده چشمانش نیمه باز بود که..!

پدرم دوست داشت خواهرم مجرد بماند و من ..!

انگیزه مرموز قتل خبرنگار تازه داماد در تهران + عکس و جزئیات

قتل فریبا پس از آزاد شدن از زندان / پسری با موهای فرفری کجاست؟

دستگیری برادران دالتون در مشهد / آنها همیشه مسلح بودند!

حمله بی رحمانه جوان 32 ساله به 35 زن و دختر در خیابان های مشهد + عکس

وقتی به هوش آمد خودم را با یک زن در خانه تنها دیدم! / ناگفته های مرد اصفهانی از گرفتار شدن در تهران

وقتی سرزده به خانه رفتم فریبرز و زن غریبه را در وضعیت زننده ای دیدم و..!

با زن احمد ارتباط پنهانی داشتم / او را به باغ بردم و ..! / ادعای عجیب مجید در دادگاه تهران

پرونده سرقت های کثیف در سرپل ذهاب / دزدان به طلاهای جسد یک زن در زیرآوار هم رحم نکردند

انتقام هولناک راننده تاکسی از همسرش / او دختر و پسرش را به آتش کشید + عکس

کدخبر: 330169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟