به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیش ، سرهنگ"سعید بابایی" درباره این خبر گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر Drugs کلانتری 13 شهرستان زنجان در جریان فعالیت یک سوداگران مرگ در سطح حوزه خود قرار گرفتند.

وی افزود: این فرد به هویت معلوم که در یکی از مناطق شهر زنجان ساکن بود مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و به زنجان منتقل و توسط عوامل خود توزیع می کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت : به دنبال این اطلاع سه تیم ویژه تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع از خبر ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی وتحت نظر قرار داده و متهم را حین فروش مواد مخدر غافلگیر و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد : در بازرسی از منزل این متهم مقدار دو کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بود کشف شد.

بابایی در خاتمه با اشاره به اینکه مردم موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند بیان داشت :در این زمینه متهم دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 328893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟