مهدی فروزان کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان با بیان اینکه تابلوهای هشدار و خطر در رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری دشتستان برای جلوگیری از شنا نصب شده است اظهار داشت: گرمای شدید هوا در دشتستان نباید سبب غفلت مردم از خطر رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری شود.

وی با بیان اینکه سالانه برخی از مردم در رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری دشتستان جان خود را از دست می‌دهند افزود: جوانی 20 ساله‌ای امروز در هنگام شنا در رودخانه دالکی دشتستان غرق شد و جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی دشتستان، ناآشنایی با فن شنا را از عوامل غرق شدن این جوان در رودخانه دالکی دانست و خاطر نشان کرد: عمق زیاد آب رودخانه دالکی و نا آشنایی به فن شنا سبب غرق این جوان 20 ساله شد.

کمالی با بیان اینکه فرد غرق شده توسط مردم از آب بیرون کشیده شد افزود: نیروهای اورژانس دشتستان با گزارش مردمی در سریعترین زمان ممکن به محل حادثه Incident اعزام شدند اما تلاش امدادگران برای نجات جان این جوان بی ثمر ماند و جان خود را از دست داد.

وی با تاکید بر توجه به خطرات غرق شدگی در رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری دشتستان تصریح کرد: بی‌توجهی جوانان و خانواده‌ها نسبت به هشدارهایی که در مورد خطر ورود افراد نا آشنا به شنا در رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری داده می‌شود، سبب می‌شود تا سالانه به‌ویژه با فرارسیدن فصل گرما چنین حوادث ناگواری رخ دهد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟