به گزارش رکنا، سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اعلام این خبر گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده از 87 دستگاه تردد شمار، در ایام نوروز امسال روزانه بیش از یک میلیون و در مجموع 17 میلیون و 300 هزار تردد در سطح استان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: علی رغم وجود این آمار بالای تردد در استان فارس، خوشبختانه با اقدامات بسیار مناسبی از جمله پوشش نقاط حادثه Incident خیز در محورهای مواصلاتی و افزایش نیروها و گشت های پلیسی، تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد کاهش داشته است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در طول ایام نوروز 431 ایستگاه نوروزی در سطح استان برپا شده بود تا نسبت به خدمات رسانی به مسافران نوروزی اقدام شود.
سرهنگ ذوالقدری افزود: بر اساس نظر سنجی های انجام شده از مسافران نوروزی و گردشگران خارجی، 95 درصد از مردم از اقدامات و عملکرد پلیس اعلام رضایت کرده اند.
این مقام انتظامی در پایان ازهمکاری بسیار مناسب مردم با خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی استان، تلاش بی وقفه کارکنان نیروی انتظامی و همکاری سایر دستگاه های مربوطه با پلیس تقدیر و تشکر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟