شهردار تهران: بیش از 20 نیروی آتش نشان در زیرآوار ساختمان پلاسکو گرفتار شده اند

محمد باقر قالیباف شهردار تهران ظهر روز پنجشنبه در محل حادثه Incident ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران افزود: در حدود 25 نیروی آتش نشانی در زیر آوار ساختمان تخریب شده گرفتار شده اند و عملیات امداد و نجات برای بیرون کشیدن این افراد همچنان ادامه دارد.

«ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت 8 و 5 دقیقه صبح امروز دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فروریخت».

براساس اعلام مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران، حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران حدود 70 مصدوم داشته که 23 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

حسن روحانی رئیس جمهوری نیز پس از وقوع این حادثه، با ابراز تاسف و تاثر از حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد به وزیر کشور دستور داد تا در اسرع وقت علل حادثه و مسوولیت حادثه بررسی و گزارش شود.

درهمین ارتباط، معاون اول رئیس جمهوری نیز با حضور در محل حادثه و ابراز تاسف از حادثه مجمتع تجاری پلاسکو تهران گفت که همه دستگاه های اجرایی برای انجام عملیات امداد و نجات و خدمت رسانی به مصدومان حادثه، بسیج شده اند.

اسحاق جهانگیری افزود: دولت در کنار ملت است و همه دستگاه های اجرایی کشور برای نجات حادثه دیدگان بسیج شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 239293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟