15 ساعت تیراندازی در آمریکا 24 کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش رکنا، در تیراندازی شهر «دالاس» در ایالت تگزاس یک نفر کشته شد. تیراندازی در شهر «نشویل» ایالت تنسی یک زخمی برجا گذاشت. در یک فقره تیراندازی در شهر «پرنتکورتویل» ایالت لوئیزیانا یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر «هنریکو» در ایالت ویرجینیا یک زخمی برجا گذاشت. همچنین، در تیراندازی شهر «منچستر» در ایالت نیوهمپشایر، یک نفر زخمی شد، تیراندازی شهر «نیورلئان» در ایالت لوئیزیانا نیز یک کشته و یک زخمی برجا گذاشت. در تیراندازی شهر «کلیرواتر» در ایالت فلوریدا یک نفر کشته شد، تیراندازی شهر «اکسنارد» در ایالت کالیفرنیا نیز یک کشته برجا گذاشت. یک نفر نیز در تیراندازی در شهر «سن آنتونیو» در ایالت تگزاس، زخمی شد، تیراندازی در منطقه «استیشن آیلند» در ایالت نیویورک یک زخمی برجاگذاشت.
در تیراندازی شهر «نورفلک» در ایالت ویرجینیا یک نفر زخمی شد، تیراندازی شهر «پریس» در ایالت تنسی، یک زخمی برجاگذاشت. در تیراندازی شهر «دیترویت» در ایالت میشیگان یک نفر کشته شد. تیراندازی در شهر آتلانتا نیز یک زخمی برجا گذاشت.
در تیراندازی شهر «کلمبوس» در ایالت جورجیا یک نفر کشته شد، تیراندازی شهر «گری» در ایالت ایندیانا یک زخمی برجا گذاشت. در تیراندازی شهر «نیووالک» در ایالت کالیفرنیا یک نفر زخمی شد. تیراندازی شهر «لیبانن» در ایالت اوهایو نیز یک زخمی برجا گذاشت.
تیراندازی شهر «توکسان» در ایالت آریزونا دو کشته و یک زخمی برجا گذاشت. بر اثر تیراندازی در شهر «سیوین» ایالت تنسی یک نفر کشته شد، تیراندازی شهر «کلمبوس» در ایالت اوهایو نیز یک کشته برجای گذاشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟