رامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع چندین حوادث Accidents در سطح شهر خبر داد و گفت: بر اساس تماس دیروز شهروندان با سامانه 125، خبر یک مورد غرق‌شدگی در سد وحدت به این سازمان اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: بلافاصله غواصان این سازمان به محل حادثه Incident اعزام شدند و جسد این مرد را که روی آب شناور بود از آب بیرون کشیدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: علت مرگ این مرد نامعلوم است و جسد برای بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی انتقال داد شد.

اسدنژاد همچنین از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در سطح شهر خبر داد و گفت: نخستین حادثه آتش‌سوزی مربوط به یک باب منزل مسکونی واقع در باغ ژاله است که از اجاق برق برای گرم کردن کرسی استفاده کرده بودند و بعلت گرم شدن پتو منزل دچار آتش‌سوزی شده و خساراتی زیادی را هم به بار آورد.

وی در خصوص دومین حادثه آتش‌سوزی در شهر سنندج، گفت: در این حادثه یک باب مغازه فروش لوازم خودرو واقع در شهرک صنعتی دچار حریق شد که در این حادثه بخشی زیادی از وسایل این مغازه طعمه حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر از سرنشینان این خودرو سواری که در داخل ماشین‌گیر کرده بودند توسط نیروهای این سازمان از ماشین بیرون کشیده شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

اسدنژاد افزود: در حادثه دیگری، یک دستگاه کامیون 10 چرخ در مسیر ساتیله به دیواندره واژگون شد که نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر هم مصدوم شد که از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟