انتشار گاز سمی مونوکسید کربن در مجتمع 12 طبقه/ ساکنان از چنگال مرگ گریختند

با اطلاع رسانی این حادثه Incident به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 64 را ساعت 9:20 صبح امروز به خیابان ولیعصر (عج)، خیابان جامی رهسپار کرد.

به گفته رامین نایب پور رئیس ایستگاه 64 آتش نشانی تهران، در یک مجتمع مسکونی 12 طبقه، گاز مونوکسید کربن منتشر شده و تعدادی از ساکنان این مجتمع دچار مسمومیت براثر گاز گرفتگی شده بودند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد مجتمع مسکونی شدند و پس از جستجو 8 نفر زن و مرد که در راهروها و واحدهای مجتمع مسکونی گرفتار و دچار مسمویت شده بودند را از ساختمان خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

رئیس ایستگاه ادامه داد: آتش نشانان چهار نفر از ساکنان که دچار مسمومیت شده بودند را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند و پس از ارائه تذکرات ایمنی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی علت، بروز این حادثه را نقص در دودکش موتورخانه و انتشار گاز کشنده مونوکسید کربن در مجتمع مسکونی اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟