اقدام خلاقانه یک مدیر در تهران برای پیشبرد اهداف / مدیران شب ها در چادر مسافرتی می مانند!

این مدیر موفق با برپایی چادری مسافرتی در حیاط یکی از ساختمان های شرکت حرکتی نمادین کرد و به کارمندانش اعلام کرد اگر به نتیجه مطلوب در فروش و هرچه بهتر شدن وضعیت شرکت ها تا چند روز آینده نرسند و نتیجه مطلوب را نگیرند شب ها را در همین چادر خواهند گذراند.

در همین راستا همه شرکت ها و زیر مجموعه های این شرکت بزرگ دست به کار شده اند تا نتیجه دلخواه مدیر عامل خود را برآورده کنند.

مدیران موفق همیشه در همه جای دنیا تقریبا خصوصیات یکسانی دارند که شجاعت و شهامت از جمله آن است. همه این مدیران بر این عقیده هستند که مشکل را باید حل کنید نه اینکه صورت مسئله را پاک کنید! مسئله دیر یا زود باید حل شود. قبل از اینکه خودتان یا دیگران را برای این مشکل ملامت کنید باید سعی در برطرف کردن مشکل داشته باشید. همین یک دلیل می تواند نشان دهد که این مدیر موفق در تهران نیز به این مسئله واقف بوده که با برپایی این چادر سعی در پیشبرد  اهدافش داشته تا کارمندانش هرچه سریعتر به خود بیایند و نتیجه مطلوب را بگیرند.
همیشه به یاد داشته باشید که یک مدیر وظیفه برنامه ریزی، ساماندهی، نظارت و راهنمایی را دارد و نباید کاری را به تنهایی انجام دهد. عمل کردن به این نقشه ها و وظیفه ها بر عهده کارکنان است. پس مدیر موفق باید یک تیم خوب را سرپرستی و هدایت کند تا با کار گروهی این مهم را به سرانجام برساند. همانگونه که این مدیر تهرانی از کارمندانش خواسته تا با کار گروهی به نتیجه دلخواه برسند.

 

 

کدخبر: 226345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سعیده وحیدنیا
آیا این خبر مفید بود؟