مراکز درمانی غیرمجاز در خراسان جنوبی پلمب شد + عکس

به گزارش رکنا، سعید شوکتی‌فرد روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان طی بازدیدهای مستمر چند هفته اخیر واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه در معیت پلیس اماکن ۲ مرکز غیرمجاز ارایه خدمات زیبایی و لیزر در شهرستان بیرجند شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: همچنین یک مرکز غیرمجاز ارایه خدمات زیبایی و لیزر و یک واحد غیرمجاز مداخله در امور پزشکی، دندانپزشکی و انجام اعمالی از قبیل ختنه و کشیدن دندان در شهرستان قاینات شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی در امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: معرفی متخلفان به مراجع قضایی و برخورد قانونی با افرادی که به دنبال انجام فعالیت‌های غیرمجاز باعث آسیب و صدمه به بیماران می‌شوند در چارچوب مقررات با جدیت انجام و پیگیری می‌شود.

وی گفت: توصیه می‌شود مردم فقط از مراکز دارای مجوزهای قانونی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به افراد یا مراکز فاقد مجوز خودداری شود.

شوکتی‌فرد افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱ - ۳۲۳۸۱۳۱۸ - ۳۲۳۸۱۳۳۹ به مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اطلاع دهند.

مرکز درمانی 1

 

کدخبر: 875605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟