دستگیری کلاهبردار با ۲۰۰ فقره کلاهبرداری در گرمه

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه مدتی پیش جهت پیگیری کارهای معافیت پزشکی سربازی پسرم برای انجام معاینه به پزشک قانونی مراجعه کردیم که بعد از آن شخصی ناشناس با بنده تماس گرفته و خود را سرهنگ انتظامی ... معرفی و اعلام داشته که آقای دکتر برای کارهای معافیت پسرتان خیلی سفارش کرده و بنده پیگیر کارهای معافیت وی هستم که مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم کلاهبردار با جلب اعتماد شاکی و معرفی خود با عنوان سرهنگ انتظامی مبلغ ۲۲ میلیون ریال از وی کلاهبرداری و در ادامه نیز با همین شگرد از یکی از بانک ها  نیز  مبلغ ۱۰ میلیون ریال کلاهبرداری نموده لذا طی هماهنگی قضایی متهم احضار و تحقیقات کامل پلیسی انجام و مشخص شد.

سرهنگ قائمی نژاد ادامه داد: متهم طی ۵ ماه  گذشته با شخصی آشنا شده که از طریق همکاری با وی با استقاده از سیم کارت همسر و کارت عابر بانک خودش به روش های مختلف از افراد زیادی مبالغ ناچیزی را کلاهبرداری کرده و چون مبلغ ناچیز بود کسی پیگیر نبوده است.

وی تصریح کرد: در ادامه با بررسی سوابق متهم مشخص شد کلاهبردار حرفه ای که دارای سوابق متعدد اخاذی و کلاهبرداری است با سوء استفاده از تصاویر افراد مشهور و بلاگر فضای مجازی با خانم های زیادی ارتباط برقرار و پس از جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه متهم در این راستا به ۲۰۰ فقره کلاهبرداری خرد معترف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 

 

کدخبر: 871414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟