بازداشت سارق سابقه دار قطع درختان در آزادشهر

به گزارش رکنا؛ فرمانده انتظامی آزادشهر پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت درخت در آزادشهر و مطالبه شهروندان مبنی بر برخورد و دستگیری سارقان اشجار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان آزادشهر قرار گرفت.

سید داوود حسینی با بیان اینکه با تلاش‌های ماموران انتظامی، متهم در حین قطع درختان در یکی از محلات آزادشهر شناسایی و دستگیر شد، افزود: سارق در هنگام مشاهده ماموران به سمت آن‌ها حمله ور و به آنان نیز آسیب وارد کرد، اما با هوشیاری ماموران تلاش وی برای فرار از دست قانون ناکام ماند.

فرمانده انتظامی آزادشهر ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به سرقت‌های متعدد قطع درختان در شهرستان اقرار کرد.

حسینی  تاکید کرد: برای نگهداشت درختانی که در کنار خیابان‌ها و جاده‌ها کاشته شده اند به صورت روزانه از بودجه عمومی هزینه می‌شود از این رو نگهداری از آن‌ها وظیفه‌ای عمومی است .

وی  از شهروندان درخواست کرد: هر گونه موارد مشکوک و قطع درختان توسط سارقان در محلات را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به به اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس برسانند.

 

کدخبر: 870801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟