بازداشت سارق حرفه‌ای سابقه‌دار در سنندج

به گزارش رکنا؛ سرهنگ لطف‌اله دارابی از بازداشت سارق سابقه‌دار قطعات خودرو در کردستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و در یک عملیات پلیسی موفق به بازداشت متهم در مخفیگاهش شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات تخصصی به‌عمل آمده، سارق به 30 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد، گفت: در این رابطه یک نفر مالخر بازداشت و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی پدیده سرقت را یکی از معضلات مهم اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: برخورد قاطعانه با سارقان در دستورکار پلیس بوده و بدون شک همکاران ما در همین راستا، همه تلاش خود را برای مقابله با این پدیده بکار گرفته و اکثر سارقان نیز در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به مراجع قضائی تحویل می‌شوند.

دارابی خطاب به شهروندان یادآور شد: پیشگیری همواره بهتر از درمان بوده و می‌توان با رعایت برخی نکات از بروز بسیاری سرقت‌ها جلوگیری کرد.

 

کدخبر: 866058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟