۴۴ فقره قتل در آذربایجان غربی منجر به سازش شد

به گزارش رکنا؛ ناصر عتباتی 3 بهمن ماه در مراسم بزرگداشت شهدای دستگاه قضایی در خوی گفت: در حوزه حمایت از تولید و خانواده های زندانیان و حمایت از تیم کاری دولت خدمت رسانی بیشتر به مردم، تمام همت خود را بکار بستیم.

وی با بیان اینکه خدمت بی منت و خالصانه به مردم از شاخصه های اصلی شهدای هستند، تصریح کرد : امروز کسانی که زندگی خودشان را برای حل مشکلات مردم و ایجاد رفاه در جامعه گذاشته اند یقینا همردیف شهدا هستند وشهید زندگی می کنند.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد : تنها راه خنثی کردن توطئه های دشمنان خدمت به مردم و ایجاد رضایت مندی در مردم و جامعه است.

عتباتی تصریح کرد : هر وقت از ارزش ها و فرهنگ شهدا غافل شدیم دچار مشکل شدیم و به همین خاطر باید یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد : امروز وظیفه داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم و به عنوان سربازان ولایت در مجموعه های خودمان تلاش کنیم رضایت مندی مردم را فراهم کنیم.

عتباتی تصریح کرد: دستگاه قضایی کار جهادی تلاش شبانه روزی در خصوص احقاق حق و تظلم خواهی افراد در سر لوحه خود قرار داده است.

عتباتی تصریح کرد : در بخش مبارزه با کسانی و گروه هایی که بخواهند امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند هیچ گونه مماشاتی نداشته و برخورد قاطع می کنیم.

 

 

 

کدخبر: 863737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟