دستگیری سوداگران مرگ در آبادان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ"کیومرث کشوری"رئیس پلیس آبادان  درگفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ، طرح پاکسازی مناطق آلوده با تلاش و اقدامات پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان، افرادی که در برخی مناطق ازجمله «حد فاصل پل کابلی تا میدان طیب» اقدام به فروش موادمخدر در بین جوانان می کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از توان رزمی یگان امداد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، در یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه متهمان را در حین توزین و بسته بندی  مواد مخدر در محل پاتوق و مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ایشان ادامه داد: در بازرسی انجام شده از محل اختفای متهمان یک کیلوگرم انواع موادمخدر،2 قبضه سلاح سرد همراه با6هزار عدد داروی روانگردان  آماده عرضه را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی و با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با فروشندگان موادمخدر از عموم شهروندان خواست: اطلاعات خود و فرزندان شان را در خصوص خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر افزایش داده و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

خبرنگار حوزه انتظامی وحوادث علی رنجکش

 

کدخبر: 857268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟