دستگیری سارق داخل خودروهای زنجانی ها

به گزارش رکنا؛ ایرج خانی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان زنجان با شیوه و شگرد یکسان، مراتب دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان زنجان با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و انجام تحقیقات، سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و در هنگام گشت‌زنی و در حین سرقت دستگیر کردند.

 وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به 33 فقره سرقت در سطح شهر اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 خانی‌پور مبارزه با سرقت را از مهمترین برنامه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: دستگیری سارقان حرفه‌ای که با رفتار خود امنیت روانی جامعه را مختل می‌کنند، همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

زنجان، ایستگاه آخر قاچاقچیان

 همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی 9 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

 وی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – تبریز به یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

خانی‌پور تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو 12 هزارو 998 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و خارجی قاچاق  کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 854510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟