امدادرسانی به ۴ هزار و۲۶۰ مسافر گرفتار در برف محورتربت حیدریه به مشهد

به گزارش رکنا؛ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا چهار هزار و امدادرسانی ۴ هزار و۲۶۰ مسافر گرفتار در برف محورهای خراسان رضوی۲۶۰ مسافر گرفتار در محور تربت حیدریه به مشهد که بر اثر انسداد راه توسط یک دستگاه تریلی، در مسیری به طول ۱۵ کیلومتر متوقف شده بودند،توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر قیچی کردن یک دستگاه تریلی در گردنه خماری، هر دو جهت محور دچار انسداد شده بود که تعداد هزار خودرو شامل ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۹۹۰دستگاه خودروی سواری در بارش برف و سرمای هوا متوقف شده بودند.

وی ادامه داد: در میان این شمار دو بانوی باردار و دو بیماری قلبی بدحال توسط امدادگران هلال احمر و پرسنل اورژانس امدادرسانی و با بازگشایی معبر در طول سه کیلومتر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

این مسوول اظهارکرد: با همکاری موثر پرسنل راهداری و پلیس راهدر کنار نیروهای امداد و نجات هلال احمر با بازگشایی معبر این شمار مسافر موفق به خروج از این موقعیت شدند.

نجاتگران هلال احمر در ۲۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مستقر و آمادگی کامل برای امداد در حوادث احتمالی و نجات مسافران از کولاک و بخبندان احتمالی دارند.

 

 

کدخبر: 849848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟