دستگیری ۶۳ معتاد و ۳۰ خرده‌فروش مواد مخدر در ملارد

به گزارش رکنا؛  سرهنگ منصور خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتظامی اظهار داشت: براساس روند و تدابیر موجود یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرای طرح‌های مقابله‌ای با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با استفاده از تاکتیک‌های متنوع پلیسی است.

وی افزود: در همین راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و همچنین به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، طی 10 روز گذشته اقدام به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در ادامه گفت: اقدامات صورت گرفته پلیسی در این راستا منجر به دستگیری 63 نفر از معتادان و 30 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر شد.

سرهنگ خدایی مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول و مردم در نهادینه‌سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و خاطرنشان کرد: توجه ویژه دستگاه‌ها توأم با تعامل فزاینده جهت اقدامات مشترک و مطلوب راهکاری مناسب برای پیشگیری است.

 

کدخبر: 849312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟