بازداشت اعضای شبکه سازمان یافته نفاق در اصفهان

به گزارش رکنا؛ مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان روز یکشنبه به نقل از سردار محمدرضا هاشمی‌فر افزود: بدنبال طراحی فتنه جدید دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی در میهن اسلامی و تحرکات برخی عناصر مرتبط با گروه‌های مُعاند و ضدانقلاب خارج‌نشین، اعضای یک باند سازمان یافته شبکه نفاق در رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی و هماهنگی‌ لازم با مرجع قضائی، اعضای این باند 4 نفره در یک عملیات پیچیده و هوشمندانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در بازرسی از محل اقامت این افراد، ۵۰ کوکتل مولوتف، تعداد قابل توجهی اعلامیه، بی‌سیم، اسپری رنگ برای شعارنویسی، کیس رایانه و وسایل فنی که از طریق آنها با سرشبکه‌های نفاق خارج نشین ارتباط برقرار می‌کردند، کشف شد.

وی یادآور شد: بر مبنای اعترافات اعضای این باند 4 نفره، آنها قصد انجام عملیات خرابکارانه، ایجاد آشوب و ناامنی و تحریک مردم را داشتند.

سردار هاشمی‌فر افزود: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان و افراد مرتبط با این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در خاتمه با بیان‌اینکه نیروهای فراجا پاسدار امنیت مردم و ارزش های انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: دشمنان ملت بدانند که حافظان و مدافعان امنیت، محکم و استوار در صحنه ایستاده‌اند و اجازه فتنه‌انگیزی به آنان را نخواهند داد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، این شرارت‌ها جمع خواهد شد.

کدخبر: 845071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟