دستگیری 35 سارق در کرمان در طرح مبارزه با سرقت

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت : این طرح های ضربتی مبارزه با سرقت طی شهریور امسال  با هدف  شناسایی و دستگیری سارقان، به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ یدا... حسن پور افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی گسترده در اجرای این طرح ها ۱۵۱ فقره سرقت شامل  ۳۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۴۴  فقره سرقت منزل، ۹ فقره سرقت اماکن دولتی، ۳۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۳۲ فقره قطعات و لوازم  داخل خودرو کشف شد و ۳۵ سارق  به چنگ پلیس افتادند. وی  تصریح کرد: روند شناسایی مال باختگان و تحویل اموال سرقتی  به آنان در حال انجام است.

بنابراین گزارش،فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز گفت :در عملیات های رده های انتظامی شهرستان کرمان ۲۱ فقره سرقت سیم برق کشف شد.سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: نیروهای انتظامی این شهرستان در زمینه مقابله با سرقت و کشف سرقت های به وقوع پیوسته در حوزه استحفاظی خود ، طرح مبارزه با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند که در این خصوص ماموران طی ۲۴ساعت گذشته ۲۱ فقره سرقت سیم  را کشف  و ۹ سارق را  دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند .این مسئول انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه سرقتی هنگام گشت زنی هدفمند پلیس،خاطرنشان کرد: بیشتر  اموال سرقتی کشف شده از سارقان مربوط به سیم وکابل برق بود .

 

کدخبر: 829848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟