کشف ۲ انبار زیرزمینی مواد احتکار شده در ری

به گزارش رکنا؛ گشت مشترک تیم نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری یک انبار زیر زمینی دپوی غیرمجاز فلنچ ها و اتصالات شرکت نفت را در خیابان شهید مدنی محله شور آباد کشف کرد.

براساس این گزارش، شامگاه یکشنبه در یک باربری و بدون پروانه کسب مجوز، بیش از ۱۰۰ تُن اتصالات و فلنچ های شرکت نفت و گاز کشف و به دستور قاضی حسن بیگی رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران این مواد توقیف و سوله مورد نظر پلمپ شد.

همچنین در این گشت مشترک یک انبار زیرزمینی دپوی غیرمجاز اسانس های خوراکی و فاسد در خیابان شهید مدنی شور آباد شهرستان ری که از این محل در پوشش باربری استفاده می شد نیز کشف و پلمب شد.

براساس اعلام اتاق اصناف شهرستان ری، از این انبار بیش از ۳۰ تُن اسانس های خوراکی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد و ماموران انتظامی نیز به دستور قاضی حسن بیگی این محموله توقیف و سوله مورد نظر را پلمپ کردند.

کشف ۲ انبار زیرزمینی مواد احتکار شده در ری

پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک هزار تن مواد اولیه پتروشیمی عرضه خارج از شبکه در انباری در محدوده کهریزک این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مواد اولیه پتروشیمی در یک انبار کالا در حوالی کهریزک، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیاتی حفاظت اطلاعات این فرماندهی و کلانتری کهریزک قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که کالاهای دپو شده وارداتی خارج از شبکه توزیع در این مکان جمع آوری شده اند.

 

کدخبر: 824758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟