آخرین وضعیت ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی تهران

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبحگاه پنج شنبه هفدهم   شهریور  ماه 1401   صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی افزود: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی بیان داشت: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام  حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند  که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا  همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد کنند.

وی تاکید کرد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور کنترل  سرعت ها  و سبقت ها حضور دارند.

وی از رانندگان خواست در  معابر  خلوت مراقب  افزایش  سرعت ها و سبقت های  خود باشند و همیشه و در  همه حال با سرعت مقرره و حتی  کمتر  از آن  در  معابر خلوت تردد کنند.

کدخبر: 823535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟