ادعای پیک موتوری یک پیتزافروشی/او با خوردن کمی نعناع زنده است+عکس

"هو کای" 38 ساله، می گوید که می تواند به مدت 3 ماه، هر هفته فقط 100 کالری مصرف کند و فقط با هوا و نور خورشید و کمی برگ های نعناع زنده بماند. این مرد که بعنوان پیک یک پیتزافروشی کار می کند، ادعا دارد که هیچ وقت به غذا علاقه ای زیادی نداشته است و دائما بعنوان یک کودک، وعده های غذایی مادرش را رد می کرده است تا اینکه 4 سال پیش، با کمک یک مرتاض هندی، به طور کامل غذا خوردن را کنار گذاشت. او می گوید که تا مدت 3 ماه، می تواند بدون خوردن هرگونه مواد غذایی، به جز گاها چندین برگ نعناع که فقط برای از بین بردن طعم تلخ دهان است، و یکبار نوشیدن آب در هفته زنده بماند.

ظاهرا مرتاض هندی به او یاد داده است که چگونه مواد مغذی مورد نیاز بدنش را از هوا و نور خورشید بگیرد. این مرد 38 ساله می گوید؛ تا قبل از اینکه وارد این روش شوم، هر 3، 4 روز یکبار، یک وعده غذایی معمول می خوردم، اما اکنون دیگر نیازی به آن ندارم، چرا که مواد مغذی ضروری بدنم را از نور خورشید میگیرم و حتی می توانم رطوبت موجود در هوای اطرافم را جذب کنم. او اذعان می کند که برخی از مردم به دلیل اینکه دائما روزه است، او را دیوانه می خوانند و در همین حین عده ای از او به عنوان یک شخص باورنکردنی یاد می کنند.

مردی که با هوا و نور خورشید می تواند زنده بماند

وی میگوید؛ این شیوه زندگی برایم یک هشدار بود که بیشتر به پیرامون توجه کنم و به طور کامل از محیط اطرافم آگاه باشم ، اکنون از این همه شگفتی احساس فوق العاده ای دارم.او می افزاید که همیشه انرژی بی نظیری دارد، جوری که برای خوابیدن مدام با خود درگیر است. این مراقبه ها باعث شده است که به ندرت درد ناشی از مشکل کبدی او نیز درمان شود.

او اخیرا در مصاحبه ای گفت:من اکنون می دانم که چگونه می توان درون بدن یک انسان و مشکلات و بیماری های آنرا بهبود بخشید.او ثابت کرده است که مردان فعال، در روز برای زنده ماندن به 2500 کالری نیاز ندارند، در عین حال او می گوید که هرگز قصد ندارد مردم را از خوردن غذای منظم و روزمره منصرف و متوقف کند، زیرا هر کسی مختار است هر جوری که میخواهد زندگی کند.

او همچنین میگوید:یکی دیگر از پاداش های اینگونه زندگی کردن بدون غذا، پس انداز و جمع کردن پول بیشتر است. مهمانی Party های مختلف برایش ناخوشایند است، زیرا همه در اطراف او مشغول خوردن هستند، در صورتی که وی فقط در یک جا می نشیند. "هو کای" اولین نفری نیست که این ادعا را دارد که فقط با نور خورشید و هوا زنده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟