زندان خانگی پس از 10 سال اسارت لو رفت+عکس

پسری که حالا 17 ساله شده است از 10 سال پیش با زنجیری بلند به چاه وسط حیاط زنجیر شده است ، زندان Prison خانگی توسط فردی نانشاس لو رفت.

زندان خانگی ، زندانی Prisoner شدن در خانه

بازهم تکرار رفتارهای نادرست با بیماران روانی توسط خانواده های چینی با توان مالی پایین خبرساز شد.تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مسئولان این کشور را به خانه ای رساند که سالهاست پسرشان را با زنجیری بلند وصل شده به پایش نگهداری می کنند.

"یانگ جی" 17 ساله که با نوعی مشکل ناشناخته مغزی - روانی متولد شده است از 10 سال پیش تا کنون از خانه بیرون نرفته است و تمام این سالها وصل به یک زنجیر بلند در فضایی کوچک حرکت کرده.پسرنوجوانی که از مشکل دردناک مغزی رنج می برد نزدیک به یک دهه است که توسط خانواده اش در خانه زندانی شده است.

زندان خانگی پسرمبتلا به نوعی بیماری ناشناخته مغزی

والدین این پسر می گویند:بعد از 7 سالگی دیگر نتوانستیم او را کنترل کنیم ، ناپدید شدن های مدام و گم کردن مسیر خانه ما را مجبور به این کار کرد.

توانایی بستری کردن و درمان فرزندمان را نداشتیم برای همین تصمیم گرفتیم تا او را به این روش و دراین وضعیت نگهداری کنیم.

پدر بزرگ "یانگ جی" او را با زنجیری که یک سر ان به پای پسرنوجوان بسته است به چاهی که وسط حیاط قرار دارد زنجیر کرده است ، وضعیتی که دیدن آن هم موجب ناراحتی می شود.

پسربیمار مغزی باید میان مرغ ها و دور از فضای داخل خانه و خانواده زندگی کند و این یکی از مواردی بود که فردی نانشاس را مجبور به گرفتن عکس های پنهانی از او و ارسال به مرکز مسئول شد تا کاری برای کمک و نجات صورت گیرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟