امیر عباس سرطانی به آرزویش رسید و بعد به آسمان پرواز کرد+ عکس

در واپسین روزهای پاییز سال 1396 از آرزوی کودک بیماری که مبتلا به سرطان بود باخبر شدیم و بر آن شدیم تا این آرزوی زیبا برآورده شود.

"امیر‌عباس دلیر"، کودک گیلانی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد آرزو داشت در آینده پلیس شود و این آرزوی زیبا به اطلاع پلیس راهور و فرماندهی انتظامی استان گیلان رسانده شد.

«امیرعباس», همزمان با روز تولدش به آرزوی خود رسید و سرهنگ محمدی به دیدار این کودک رفت تا برای برآورده شدن آرزویش او را با لباس فرم پلیس راهور به ماموریت ببرد.

همچنین در مراسمی با حضور رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان و همراهی اصحاب رسانه گیلان در مرکز پلیس راهنمایی رانندگی گیلان، جشن تولد و جشن پلیس شدن امیرعباس برپا شد تا غنچه لبخند این جنگجوی کوچک بشکفد.

این قهرمان کوچک به‌عنوان پلیس افتخاری در خیابان‌های رشت حضور یافت تا برای ادامه مبارزه‌اش با بیماری سخت سرطان انگیزه بیشتری پیدا کند و برای ساعاتی درد و رنج بیماری را از خاطر ببرد.

آرزوی دوم امیرعباس که سفر به مشهد مقدس بود نیز از سوی فرماندهی انتظامی گیلان محقق شد تا به همراه پدر و مادرش به پابوس امام رضا(ع) برود و او پس از تایید پزشکان به حرم مطهر رضوی مشرف شد.

امیرعباس کوچک ما روزها و شب‌های سخت را با تحمل درد و رنج بیماری گذراند و همچنان با روحیه قوی درس خواند و مبارزه کرد اما دیگر تن رنجورش تاب نیاورد و به تقدیر الهی پرکشید و آسمانی شد.

برگی دیگر از درخت روزگار در پاییز فرو افتاد تا یادآور شود همه از خدا هستیم و به سوی خدا باز می‌گردیم.

حالا اشک، مهمان چشمان ماست که روزی غنچه لبخند امیرعباس را دیدیم و امروز تن رنجور این قهرمان کوچک را به خاک می‌سپاریم و یادش را به‌خاطر او که درس مبارزه برای زندگی را به ما آموخت گرامی می‌داریم. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

«پلیس کوچک» آسمانی شد

کدخبر: 444684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟