حجم ویدیو: 16.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

یکی از پیش کسوتان روزنامه نگاری در گفتگو با خبرنگار رکنا درباره مرحوم احمدرضا دالوند گفت: روز یک شنبه 18 آذر از بیمارستان مرخص شد و دوستانش او را به منزل شخصی اش بردند وقتی به ملاقاتش رفتم در یک اتاق نیمه تاریک دراز کشیده بود وقتی مرا دید اصرار کرد کنارش بشینیم و صحبت کنیم .

ناهید موسوی در ادامه بیان کرد: حرف های محبت آمیزی درباره دوستانش می زد و می گفت:" چند سالی است که خود را منزوی کرده بودم تا اینکه درگیر بیماری شدم و در تمام این مدت دوستان و همکاران قدیمی لحظه به لحظه کنارم بودند و الان فکر می کنم چه اشتباه بزرگی کرده ام و دیگر نمی خواهم منزوی باشم." مرحوم دالوند برنامه های زیادی برای زندگی اش داشت و هرگز تصور نمی کردیم به این زودی ترک مان کند.

وی تصریح کرد: این هنرمند Artist برجسته کشور دلش می خواست کتابی درباره یک فردی بنویسد که جوری بزرگ شده بود که ممکن بود دزد، قاتل The Murderer و یا جنایتکار شود ولی در زندگی عجیب و غریبی که داشته تبدیل به فردی می شود که به جاهای بالا می رسد. قرار بود بعد از اینکه حالش بهتر شد این نوشتن این کتاب را شروع کند.

موسوی که 3 دهه با مرحوم دالوند همکار بود و از سال 67 کارشان را از مجله آدینه شروع کرده بودند در توصیف این مرد هنری کشور گفت: “ ماهی آزاد در حوض نمی گنجد” و این تنها جمله ای است که در وصف ایشان می توانم بگویم.

این روزنامه نگار گفت: افسوس می خورم که در آخرین ملاقاتی که با وی داشتم خیلی اصرار کرد که ساعتی بیشتر پیش او بمانم و تنهایش نگذارم اما چون تازه از بیمارستان مرخص شده بود نمی خواستم خسته شود و ترجیح دادم استراحت کند. اکنون ناراحتم از اینکه تنهایش گذاشتم ولی در تمام این مدت دوستان زیادی بودند که وی را همراهی کردند و احمدرضا دالوند خوشحال بود که هنوز در این دنیا محبت وجود دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟