تیراندازی خونین در انگلیس / 2 نفر دستگیر شدند

تیراندازی در انگلیس موجب مجروح شدن دو تن شد.

به گزارش رکنا، پلیس منطقه «وست ساسکس» انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که دو نفر بر اثر تیراندازی در نزدیکی کالج کراولی مجروح شده‌اند.

پلیس با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن در توئیتر منتشر شد اعلام کرد که یک فرد مسلح را در محل حادثه دستگیر کرده است. به گفته پلیس زخم افراد مجروح هم جدی نیست.

در همین حال نشریه دیلی میل از حضور پرشمار نیروهای مسلح و یک فروند بالگرد بر فراز آسمان محل حادثه خبر داد. پلیس همچنین کارکنان و دانشجویان کالج کراولی را تخلیه و خیابان‌های اطراف را مسدود کرده و از مردم خواسته تا از محل حادثه فاصله بگیرند.

اطلاعات بیشتری درباره هویت فرد دستگیر شده و احتمال تروریستی بودن این حادثه تا زمان انتشار خبر در دست نیست.

انگلیس پس از گذراندن یک دوره نسبتا آرام در اوضاع کرونا شاهد افزایش تحولاتی است که موجی از نگرانی‌ها درباره تشدید حوادث تروریستی ایجاد کرده است. هفته پیش کشف یک شی مشکوک در ایستگاه مرکزی و پر تردد لندن‌بریج باعث شد تا هزاران تن از مسافران این ایستگاه تخلیه شوند و پلیس محتوای بسته را بررسی کند.

سطح هشدار امنیتی انگلیس در مرحله قابل توجه قرار دارد. این مرحله بدین معناست که احتمال حمله تروریستی در کشور قویا ممکن است.

سطح هشدار امنیتی انگلیس سال ۲۰۱۴میلادی (مرداد ۱۳۹۳) به مرحله 'شدید' افزایش یافت و تا پارسال در همین مرحله باقی‌ماند. با فروکش کردن احتمال وقوع حملات تروریستی، این سطح سال گذشته با یک مرحله کاهش به درجه «قابل توجه» تنزل یافت.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟