فرود اضطراری یک هواپیمای دیگر بوئینگ به علت نقص فنی موتور

هواپیمای بوئینگ 757 پرواز خطوط هوایی دلتا که روز دوشنبه از شهر آتلانتای آمریکا به سمت سیاتل در حرکت بود به دلیل خطر بالقوه نقص فنی یکی از موتورهای این هواپیما در شهر سالت لیک مجبور به فرود اضطراری شد.

سخنگوی دلتا به فاکس نیوز گفت: پرواز 2123 "در فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی" بدون هیچ گونه حادثه ای به زمین نشست و با استفاده از نیروی محرکه خود تا گیت مسافران را هدایت کرد.

این شرکت هواپیمایی افزود: ما در تلاش هستیم تا با یک پرواز دیگر مسافران را به مقصد برسانیم. ما از هرگونه تأخیر و مشکل پیش آمده عذرخواهی می کنیم.

به گفته رسانه های آمریکایی، 128 نفر سوار بر این هواپیمای بوئینگ 757 بودند و هیچ گونه جراحتی گزارش نشده است.

فرود اضطراری این هواپیمای بوئینگ فقط چند روز پس از آن صورت گرفت که موتور یک هواپیمای بوئینگ 777 که از دنور به هونولولو سفر می کرد، منفجر شد و مجبور به فرود اضطراری شد.

پرواز 328 خطوط هوایی یونایتد پس از آنکه موتور سمت راست آن از کار افتاد و در شعله های آتش شعله ور شد، به سرعت ارتفاع خود را از دست داد و قطعات عظیمی از محفظه موتور و قطعات فایبرگلاس آن به محله های شمالی کلرادو سقوط کرد.

مقامات اعلام کردند که از میان 231 مسافر و 10 خدمه موجود در این هواپیما یا محوطه ای که قطعات آنجا سقوط کرده، هیچ مصدومی گزارش نشده است.

تحقیقات مربوط به این حادثه توسط شورای ملی ایمنی حمل و نقل ملی آمریکا در حال انجام است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟