مراحل صدور ویزا برای صهیونیست‌ها توسط امارات آغاز شد

به گزارش رکنا به نقل از النشره، وزارت خارجه امارات بیانیه ای را در خصوص صدور روادید برای اتباع رژیم صهیونیستی صادر و اعلام کرد: مراحل صدور روادید برای اتباع اسرائیل جهت سفر به امارات رسماً آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه امارات در بیانیه خود تأکید کرده است: در چارچوب همکاری های دوجانبه میان ابوظبی و تل آویو و نیز با هدف تسهیل سفر به امارات، روند صدور ویزای توریستی برای ورود اتباع اسرائیل به ابوظبی آغاز شده است.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) تأکید کرده است که توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی بر لزوم تسهیل سفر شهروندان امارات به فلسطین اشغالی و بالعکس تأکید دارد. ابوظبی ازهمین‌روی مراحل صدور روادید برای صهیونیستها را کلید زده است.

در نوامبر گذشته بود که اماراتی ها توافقنامه لغو روادید با رژیم صهیونیستی را به تصویب رساندند. این درحالی است که طبق آخرین گزارش ها، امارات در زمینه صدور ویزا برای مسلمانان و صهیونیست‌ها رفتار دوگانه ای را در پیش گرفته است. مقامات امارات به تازگی از دادن ویزا به مسلمانان خودداری کردند و این در حالی است که صهیوینستها آزادانه به این کشور عربی مسافرت می‌کنند.

سفر آزادانه صهیونیست‌ها به امارات به دنبال عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی و طرح حذف ویزا از مناسبات آنها انجام می‌شود. مقامات اماراتی توضیحی درباره این موضوع نداده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟