ترامپ: در میشیگان آرا را کپی می‌کردند

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری امریکا بامداد جمعه به وقت تهران با ادعای بروز تخلف و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعلام کرد که اگر رای‌های قانونی شمرده می‎شد، ما به راحتی پیروز می‎شدیم.

رئیس‌جمهوری امریکا گفت: ما داشتیم در ایالت‌ ها با اختلاف خوبی برنده می‌شدیم اما ناگهان برتری ما از دست رفت. اگر رای‌های قانونی شمرده شوند، ما به راحتی پیروز می‎شویم.

نظرسنجی ها جعلی است / دموکرات ها تقلب کردند

ترامپ افزود: به حزب جمهوری‌خواه، چهار میلیون رای اضافی، اضافه کرده‌ایم که این رقم بزرگی در تاریخ این حزب به شمار می‎رود.وی ادامه داد: نظرسنجی‎ها کاذب و جعلی با هدف منصرف کردن طرفداران ما از رفتن به پای صندوق رای طراحی شده است.

رئیس‌جمهوری امریکا تصریح کرد: دموکرات‌ها هرگز باور نکردند که با صداقت می‌توانند پیروز شوند و همینجا تقلب را شروع کردند، ده‌ها میلیون رای پستی بدون هیچ گونه نظارتی وارد شد.

برگه های جدید رو کردند

ترامپ گفت: در پنسیلوانیا با فاصله زیادی از بایدن برنده شده‌ام، اما این فاصله بعدا کاهش یافت و درحال‌حاضر برگه‌های رای جدیدی رو شده است و اجازه نظارت و بررسی هم به ما نمی‌دهند.

وی ادامه داد: دموکرات‌ها مانع ورود ناظران انتخاباتی ما به مراکز شمارش آرا می‌شوند؛ به دلیل اینکه می‌خواهند آرای ما را بدزدند، ولی ما اجازه نخواهیم داد.

انتخابات به سرقت رفته است

ترامپ اضافه کرد: چیزهای وحشتناک می‌شنویم. ما نمی‌تونیم اجازه بدهیم که انتخابات به این شکل به سرقت برود، نمی‌توانیم اجازه بدهیم برای کشورمان چنین اتفاقی بی‌افتد، احتمالا یک روند قانونی طی شود و نهایتا قضات باید حکم بدهند.

وی گفت که شمارش چندین ایالت آوردگاه شمارش آرا تا ساعت‌ها شروع نشد تا دیرتر نشان دهند و رای‌‌هایی که بعدا رسیدند اسم بایدن بود. آرا نباید پس از انتخابات شمارش شود.

نامزد جمهوری‌ خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: اکنون آرا در پنسیلوانیا بدون اینکه زمان رای و مُهر داشته باشد، دارند خوانده می‌شود، در میشیگان آرا را کپی می‌کردند و کارکنان انتخاباتی در مقابل اعتراض ناظران گفتند، اینطور نیست و آنها را خارج کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟