دستور ترور مادورو به تک تیراندازان با جایزه ۱۵ میلیون دلاری

به گزارش رکنا، رئیس جمهور ونزوئلا گفته است همتای آمریکایی‌اش دستور ترور او را صادر کرده و ۱۵ میلیون دلار جایزه برای سر او پیشنهاد داده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا گفته است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دستور ترور وی را صادر کرده و در حال حاضر، جستجو‌ها برای شناسایی تک تیراندازان در جریان است.

مادورو در توئیتر خود نوشت: من قربانی وحشیانه‌ترین حملات شدم. دولت آمریکا ۱۵ میلیون دلار برای سر من پیشنهاد داد. دونالد ترامپ قتل من را تأیید کرد، من اغراق نمی‌کنم، و آن‌ها در تلاشند گروهی از تک تیرانداز‌ها را بفرستند یا آن‌ها را در ونزوئلا برای کشتن من استخدام کنند. دونالد ترامپ چنین تصمیمی داشت.

بهار گذشته، وزارت دادگستری آمریکا مادورو و ۱۴ مقام دیگر این کشور را به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر متهم کرد. وزارت امور خارجه برای بازداشت مادورو ۱۵ میلیون دلار پاداش در نظر گرفت.

رئیس جمهور ونزوئلا بیش از یک بار آمریکا را به تلاش برای ترور وی متهم کرده است. در سال ۲۰۱۹، وی اعلام کرد چندین مورد سوء قصدبه جانش خنثی شد که با تأیید آمریکا در کلمبیا سازماندهی شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟